nedeľa 7. mája 2017

Vnitřní klid + Pravý muž





Hľadáte vnútorný pokoj, no nie a nie ho nájsť? Vyskúšajte siahnuť po knihe "Vnitřní klid", ktorá by vám mohla dopomôcť k tomu správnemu pocitu pokoja a harmónie.

Osobne sa už dlhšie snažím zvládnuť svoju duševnú a náladovú nevyrovnanosť a nestálosť, no zatiaľ bez úspechu. Čoraz viac sa na mňa všetko sype z každej strany. Na jednej strane tréningy Kung-Fu a z druhej strany škola v ktorej ma veľmi nepríjemne prekvapujú zápočty a skúšky. Nesmiem však zabudnúť ani na veľa práce, blogovanie a samozrejme aj kamarátov, ktorých nemôžem ignorovať. Do toho by som si rada dopriala trocha oddychu, vyriešila zopár medziľudských vzťahov a hádok, a na človeka je toho zrazu tak veľa, že ani nevie kde mu hlava stojí. A aby mi nebolo ľúto, do toho všetkého ešte musím chodiť k lekárovi a prihlásila som sa do letnej školy, takže naozaj mám čo robiť.

Najväčšia "sranda" na tom je, že ide o letnú školu v Číne, kde neakceptujú netrpezlivých a náladových ľudí. Práve z tohto dôvodu som siahla po tejto veľmi zaujímavej knihe, ktorá obsahuje množstvo zaujímavých poznatkov zo života a samozrejme rád a tipov, ako sa dostať k vnútornému pokoju.

Ako ďalšiu knihu v tomto mesiaci si pre nás Metafora (teda hlavne pre naše mužnejšie polovičky) pripravila knihu s názvom Pravý muž

Túžite byť tým pravým mužom? Nájdite dôvod, prečo ste tu. Prečo ste na tomto svete. Zistite vaše poslanie a vydajte sa za krásnym dobrodružstvom na ceste poznania. Kniha hovorí o tom ako uskutočniť svoj životný cieľ, no zároveň zostať v pohode. Ako sa popasovať so životnými prekážkami a zároveň dosiahnuť všetko po čom túžime.

Nebojte sa výzvy, ktorá vás môže naviesť na tú správnu cestu. 

1 komentár:

  1. Já momentálně na knížky nemám čas, protože se učím na maturitu. :/ Ale mám doma pár, co chci přečíst. :)

    OdpovedaťOdstrániť