sobota 6. mája 2017

Batiste výbava

Tak, určite ste si všimli, že robím veľa ale naozaj veľa nákupov. Niektorým to príde zvláštne, iným ženám či dievčatám zasa úplne prirodzené a v mojich nákupoch sa úplne vidia. Veď, buďme úprimné. Koľké z nás dokážu odolať atraktívnym cenám a najmä produktom, ktoré sme si obľúbili? Kto dokáže odolať rôznym akciám či dokonca darčekom k nákupu? Síce sa takéto nakupovanie robí oveľa ľahšie reálne, cez internet to ide pohodlnejšie a nemusíme najmä pri tom chodiť. Môžme sedieť v teple domova na pohodlnej stoličke a pri tom nakupovať. A ani sa nenazdáme a náš košík je až na prasknutie. Čo teraz? Vyhodiť niečo alebo zaplatiť? Prehľadáme celý košík a napokon zistíme, že potrebujeme úplne všetko a tak sa musíme troška udrieť po vačku.

Nakoľko prichádza zima a nám sa nechce až tak často umývať si vlasy, poprípade nemáme čas, sme príliš unavení a keďže je ráno zima, vlasy si neumyjeme, trebalo mi siahnuť po nejakom tom suchom šampóne od Batiste. No čo spraviť, keď si neviem vybrať? Skrátka siahnem po všetkom, čo ma osloví. A tak to dopadlo aj v tomto prípade. Siahla som hneď po dvoch (pre mňa novinkách) Batiste šampónoch, ktoré môžem použiť aj bez vody a to pre veľký XXL objem vlasov a potom šampón s orientálnou vôňou

Šampón XXL pre objem vlasov dokáže naozaj vyčarovať veľký objem, ktorý dokonca miestami pôsobí akoby som mala natupírované vlasy a dokáže vyčariť naozaj krásne vlasy, no na druhej strane ma po ňom svrbí hlava a zvláštne sa správa na vlasoch.

Čo sa týka orientálneho šampóna, veľmi sa mi páči jeho samotný vzhľad. Ak ste si nevšimli, na šampóne je vyobrazený dokonca aj páv, čo mňa osobne veľmi teší pretože to vyzerá nesmierne krásne. Vôňa tohto šampóna je taktiež veľmi pekná a preto ho veľmi rada používam. Na druhej strane nevyčaruje taký objem ako XXL, aj keď konzistencia na vlasoch je oveľa lepšia.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára