nedeľa 9. apríla 2017

Nekonečné jazero

Konečne som sa dostala k mojej vytúženej novinke, ktorá síce vyšla takmer pred 6 mesiacmi, no pre mňa je to novinkou. V podstate som túto knihu ešte ani veľmi nevidela v normálnych kamenných predajniach, no veľmi som si Zákon smečky obľúbila. Možno aj preto, že je to oddychovka, kde hlavnými hrdinmi sú rozkošný psíci.

Čo sa týka titulnej stránky Nekonečného jazera, je veľmi pekná. Páči sa mi červená obloha pri západe slnka a "nekonečné jazero" s niekoľkými psíkmi na obálke. Veľkou výhodou je aj samotný fakt, že sa v knihe nachádzajú aj obrázky psov pri rôznych kapitolách, čo celú knihu úžasne oživí.

Podobne ako to bolo aj v predchádzajúcich dielach, aj tu sa vyskytnú naši starý známi ale aj doposiaľ nepoznaní štvornohý miláčikovia, pričom každý z nich má iný charakter a vlastnosti.

Cena knihy je viac ako prijateľná 6€ za 240 strán, je podľa mňa naozaj super. A keďže ide o mládežnícke čítanie - detské romány, určite si pri knihe prídu aj teenegeri, ba možno aj školáci na základnej škole. Osobne sa mi však táto séria páči tiež, a to bez ohľadu na to, že už mám 22 rokov, a tak by som možno mala čítať niečo iné.

V tejto časti opäť stojí dobro a šťastie na strane Šťastka, ktorého som si nesmierne obľúbila. Kapitán a veliteľ smečky sa dokázal ubrániť Besovi, ktorého si môžete pamätať zo štvrtej časti. Pre tých, ktorý si ho nepamätajú ide o vodcu druhej smečky, tentokrát však cudzincov, s ktorými musel bojovať o svoje územie. A to sa mu aj podarilo.

Tentokrát sa v príbehu dostávame k nekonečnému jazeru, cez ktoré nie a nie cesty späť. Už pri pohľade na obálku som mala dojem, že pôjde o more. No to, či to bude jazero, rieka, more alebo oceán nechám na každého z Vás, aby som Vám nepokazila samotné čítanie. Celú tlupu trápi mráz, nedostatok jedla a miesto, kde by sa mohli skryť pred dažďom.

Osobne si myslím, že ide tentokrát o naozaj veľmi vydarenú časť, dokonca sa mi páčila o čosi viac ako tretia, ktorá ma až tak veľmi nenadchla. Kniha je úplne famózna a tie psie charaktery, ktoré je možné z knihy vycítiť sú úplne úžasné. Určite stojí za prečítanie.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára