piatok 7. apríla 2017

Čo sa u mňa tentokrát skrýva?

Aj vy si nakupujete toľko kozmetiky? Viem, že som sa snažila nakúpiť si čo najmenej, no nikdy sa mi to nedarí. Napriek tomu vám teda prinášam ďalšie dva produkty s krátkou recenziou. Opäť pôjde o lákavý a atraktívny suchý šampón Batiste, tentokrát však v zelenej farbe a potom dezodorant v spreji, nakoľko je to pre mňa denná starostlivosť, ktorú potrebujem a ktoré je pre mňa nevyhnutná.

Batiste zelený šampón
Tento šampón je možné použiť bez oplachovania, takže je na zimu ako stvorený. Najmä z toho dôvodu, ak je človek príliš unavený na to, aby si večer umyl hlavu alebo možno si chce človek umyť ráno hlavu, lenže zistí že je taká zima, že to nepôjde či sa vyskytne mimoriadna situácia. Mne sa napríklad raz stalo, že mi skratoval fén, a tak som si nemohla umyť hlavu. Čo robiť? Siahnuť po Batiste suchom šampóne a problém je vyriešený. Čo sa týka Batiste šampónov, na trhu je ich naozaj veľa. Ja sa snažím siahať po tých, ktoré sú určené pre všetky typy vlasov, keďže ho v domácnosti používame viacerí a ja mám napríklad slabo hnedé vlasy, tak by som nevedela, či siahnuť po Batiste šampóne na blond vlasy alebo hnedé vlasy. Preto som to takto radšej vyriešila. Vlasy sú po ňom jemné, pekné a ani nie je cítiť či vidieť, že by som si ich večer neumyla. Je to úplne super.


Rexona dezodorant. Osobne mám oveľa radšej dezodoranty, ktoré sú v spreji, pretože sa mi oveľa ľahšie a rýchlejšie aplikujú a nemusím si dávať pozor. Jediná nevýhoda, že ho nemožno používať v prípade, že som čerstvo oholená. Inak si ho neviem vynachváliť. Má jemnú príjemnú vôňu, veľmi pekný jemný vzhľad a dá sa uzamknúť, takže je super aj na cesty či do kabelky. Navyše mal celkom prijateľnú cenu, takže som nemala veľmi nad čím váhať.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára