nedeľa 9. apríla 2017

Preklenutie fantasy s realitou

Rozmýšľali ste už niekedy nad tým ako dlho strávite za knihami, a či vôbec stíhate skombinovať reálny život so svetom fantasy? Mňa to už dlhšie zaujímalo, avšak nakoľko v našom dome nie sme veľmi na hodiny, rozhodla som sa, že si zakúpim ručičkové hodiny na ruku.

A keďže už dlhšie túžim po pánskych hodinách, ktoré vyzerajú ako auto s tachometrom atď, rozhodla som sa pre jedny nádherné v hnedom designe. Osobne hnedú farbu veľmi nemám rada, no táto je úplne luxusná a neviem si ich ani predstaviť v čiernej. Čo sa týka hodiniek, majú veľký ciferník, čo považujem za veľké plus. Samotná hnedá farba vyzerá elegantne a mužne. Hodinky fungujú bez problémov a pozadie vytvorené z tzv. tachometrov je úplne perfektné. Vždy sa mi páčili takéto hodinky v "autovom" štýle. Osobne hodnotím tieto hodinky viac ako pozitívne, a určite by som po nich siahla aj nabudúce. 

Odkedy ich mám, život s knihou stíham oveľa, oveľa lepšie. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára