nedeľa 2. apríla 2017

Popol všetkých zarovná

Už ste niečo čítali od Dominika Dána? Na mojej stránke ste si v priebehu decembra mohli všimnúť recenziu na knihu Beštia, ktorú som čítala ako prvú. Práve tu som sa dozvedela, že prvá časť od Dominika Dána je práve Popol všetkých zarovná, ktorú som ešte nečítala. A keďže ma kniha oslovila, rozhodla som sa kúpiť si i jednotku.

Pri tejto knihe je troška cítiť, že autor iba začína, no na druhej strane je taktiež veľmi zaujímavá. Má veľmi dobrý štýl písania, ktorý ma oslovil tak v tejto časti ako aj pri čítaní Beštie. Vlastne, na to že detektívky nemám veľmi rada ma táto kniha doslova dostala. 

Veľmi ma potešilo, že sa v tejto knihe rozoberá smrť mafiána, pretože sa mi to zdá byť veľmi zaujímavé. Navyše mal tento mafián veľmi zaujímavé meno " Malý pavúk", čo je niečo nezvyčajné a celkovo to oživuje celý príbeh. 

Opäť musím pochváliť Dominika Dána za nezvyčajné kriminálku, nakoľko do detailov pozná policajné prostredie, a tak si dovolím povedať, že sa určite nechal pri tejto knihe s časti inšpirovať aj ňou. Celkovo je kniha veľmi dôveryhodne napísaná, čo zapríčiňuje, že sa do nej človek veľmi rýchlo vžije a okamžite sa do nej i zamiluje. 

Patrím k ľuďom, ktorý veľmi detektívky či kriminálky nemajú radi. Dokonca ich nepozerám ani v televízií, pretože mi to príde veľmi nudné a všetko je na "jedno kopito". Preto ma prekvapuje, že som sa do tejto knihy tak veľmi zažrala. Ako som už spomínala, kniha Beštia ma doslova dostala, a ak by som mala tieto dve knihy porovnať, Beštia ma zaujala o čosi viac, nakoľko to bolo i čiastočné prepojenie s touto knihou, hlavne z hľadiska samotných vyšetrovateľov, no určite pre mňa ani táto kniha nebola žiadnym sklamaním.

Určite sa v blízkej budúcnosti chystám na kúpu ďalšej časti a tak sa budete môcť tešiť aj na ďalšiu recenziu na knihu od Dominika Dána. A čo vy, čítali ste od neho už niečo? Napríklad túto knihu?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára