sobota 25. marca 2017

Vo svetle alebo v tieni

Stretli ste sa už niekedy s knihou, ktorá spája obraz a slovo? Toto spojenie je v dnešnej dobe už mierne nezvyčajné, no predsa sa dá nájsť. Veľkým prekvapením však bolo, keď sa na trh dostala kniha inšpirovaná obrazmi. Ve světle nebo ve stínu

Táto kniha obsahuje množstvo krásnych príbehov, ktoré boli vytvorené pri pohľade na jeden, jeden jediný obraz. Opisuje situáciu, predstavu a množstvo pocitov, ktoré v autorovi vyvolal konkrétny obraz.

Osobne som s touto knihou po dlhej dobe maximálne spokojná a dovolím si povedať, že ide o jedno z najkreatívnejších diel, ktoré odo mňa dostávajú veľké plus. Inšpiratívne, kreatívne, dôkladne premyslené a pritom tak krásne. Týmito slovami by som v jednoduchosti popísala celú knihu.

Jedným z obrazov, ktoré si môžete užiť v knihe je aj tento so ženou opretou o stenu. Vo mne vyvoláva pocit zamyslenosti, možno menšieho smútku. Ak by som o tomto obraze mala napísať ja taký malý príbeh bol by asi takýto:

Nie každý deň v živote je práve ten najľahší, a tak tomu bolo aj tentokrát. Dnes mal mať môj milovaný syn svoju prvú premiéru a hoc som nebola v jeho koži, nervozitu som pociťovala aj za neho. Celý deň som bola napätá a nesvoja. Nevedela som čo mám očakávať a ani to, čo povedia diváci na jeho prvý film. Film, ktorý mohol byť úplným brakom, no zároveň aj niečím, čo by ho mohlo posunúť do sveta herectva. Ešte že mal premiéru už o hodinu, a tak som nemala veľa času zamýšľať sa nad tým čo ak. Vzala som si krásny modrý elegantný kostým a bežala som do sály. Keď som sa konečne dostala do kina, z účasti som bola naozaj sklamaná. V celej sále bolo len zopár ľudí, no upokojovala som sa tým, že je pondelok, a tak je množstvo ľudí v práci. Ako ale dopadne výsledok? Splní si môj syn svoj veľký životý sen?

A čo si myslíte vy. Ako si tento obraz vysvetlil samotný autor knihy? Ak vás to zaujíma, rozhodne siahnite po knihe. Neoľutujete.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára