piatok 24. marca 2017

Moje nevyhnutnosti

Určite aj vy používate zubné kefky. Ale akú si vybrať? Neviem, či ste čítali, niekoľko článkov, no ja som si kedysi zvykla takéto články čítať. A ako to celé dopadlo? Podľa výskumu by sme mali dbať na tieto faktory:

Mala by mať malú hlavičku – menšie kefky sú ľahšie prístupnejšie aj do ťažko prístupných miest.
Čo najväčší počet štetín – hustejšie a jemnejšie štetiny, zuby vyčistia rovnomerne.
Čo najmäkšie štetiny – tvrdé kefky poškodzujú sklovinu a ďasná. Mäkké sú naopak šetrné k ďasnám.
Zaoblené zakončenie štetín – štetinky môžu byť aj zúžené, nie však ostré.
Rovno zostrihnuté štetinky – pri umývaní zubov sú najúčinnejšie
Pevnú rúčku – rúčka by sa nemala v ruke ohýbať a ani otáčať.

Medzi najkvalitnejšie a najmä najpopulárnejšie zubné kefky, ktoré vyhrávajú takmer vždy sú Curaprox zubné kefky. Preto som si zopár z nich aj kúpila. Konkrétne trojbalenie zubných kefiek, ktoré však vychádza na oveľa lacnejšie. Je možné ho zakúpiť v rôznych farbách a preto som si zvolila celkom zaujímavú a peknú farbu. Tieto zubné kefky majú síce rovnaké vlastnosti avšak inú farbu, takže si ich so svojim manželom, otcom alebo niekým iným určite nepomýlite. Ja som si vybrala modrú kefku, ružovú kefku a potom bielu. Keďže sme ale štyria v domácnosti, budem nútená dokúpiť ešte jednu zubnú kefku navyše :) To mi však nerobí problém. Ja používam modrú kefku, keďže je to moja najobľúbenejšia farba, bielu používa moja mamina a ružovú? Ako inak ako moja sestra. Budem teda ešte musieť kúpiť jednu mužskú kefku pre môjho otca.

Ku kefkám som si kúpila ešte aj vatové tyčinky do uší, ktoré by mali byť v každej domácnosti. Sú veľmi jemné a preto ich častokrát používam aj pri odličovaní menších častí. Či na odlakovanie nechtov. U nás sa však toto 200ks balenie míňa dosť pomaly a za rok minieme teda 2-3 balenia. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára