štvrtok 9. marca 2017

Môj malý Haul

Určite sa už neviete dočkať, čo všetko som si pokupovala. Musím povedať, že toho bolo nesmierne veľa, a tak vám tu zhrniem môj veľmi veľký nákup. Možno ani nebol tak veľký, ako drahý.

Epilátor na tvár Braun Face 830
Tento epilátor je tzv. 2 v 1, nakoľko sa skladá z epilátora na tvár, ktorý je účinný na odstraňovanie aj tých najjemnejších chĺpkov a potom aj zväčšovacie zrkadielko, ktoré mi pomôže odstrániť a najmä uvidieť každý chĺpok. Nanešťastie odstraňovanie dosť bolí. Obsahuje však aj čistiacu kefku, ktorá veľmi dobre a dokonale dokáže vyčistiť pleť. Je to veľmi príjemné a najmä oveľa rýchlejšie ako pri bežnom čistení. V konečnom dôsledku som však celkom spokojná aj napriek bolesti a trocha vysokej cene.

K nákupu som dostala aj 3 kusy gumičiek do vlasov, čo ma nesmierne potešilo, pretože cvičím 3krát do týždňa a na tréningu potrebujem gumičky. Tieto neničia vlasy, nelámu ich a sú úplne super. Navyše sú tmavé, čo znamená, že sa hodia ku každému kúsku oblečenia.

Chia semienka
Tie mám doslova rada. Sú veľmi chutné, zaujímavé a dajú sa pridať takmer do každého jedla. Jediný problém je to, že si človek musí dávať pozor, že ich môže denne skonzumovať iba 2 čajové lyžičky. Ak si však na to dáva človek pozor, tak s tým nebude mať žiadny problém.

Suchý šampón Batiste Neon Lights
Tento šampón má veľmi pekný design a dá sa používať nasucho. Zároveň má veľmi peknú a príjemnú vôňu, čo dokážem oceniť. Na druhej strane som si oveľa viac obľúbila XXL objemový Batiste šampón, ktorý je k mojim vlasom oveľa vhodnejší.

Rexona Dezodorant
Tento antiperspirant v spreji je úplne božský. Má veľmi peknú a príjemnú vôňu, pričom dokáže účinkovať až 24 hodín, čo je úplne super. Je jemný, no nepoužívam ho po holení, pretože je v takomto prípade nevhodný. Inak je citlivý k mojej pokožke. Po Rexone ešte určite siahnem

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára