pondelok 28. mája 2018

Ergonomická podložka pod myš

Ak milujete čítanie kníh na počítači, rozhodne by ste nemali zabudnúť na kvalitnú podložku pod ruku, respektíve kvalitnú podložku pod myš, ktorý vám dodá pohodlnú oporu pre ruku.

Ja osobne som si takúto ergonomickú podložku pod myš zakúpila na stránke Poštovné zdarma, kde ju ponúkali vo viacerých farbách, a to čierna, modrá, fialová a ružová. Pôvodne som si síce chcela vybrať ružovú, no keď som si uvedomila, že na mojom notebooku pracuje aj otec, rozhodla som sa pre niečo neutrálnejšie, a teda čiernu farbu. Koniec koncov, aj môj samotný notebook má čiernu farbu, a tak k sebe ladia.

Výhodou tejto ergonomickej podložky je, že obsahuje pohodlný a mäkký vankúšik pre zápästie, aby vás po dlhom sedení za počítačom nebolela ruka. Veľkou výhodou je, že tento vankúšik je po celej dolnej strane podložky, takže nemusíte mať ruku iba v strede podložky (ako to kedysi bolo), no môžete ju mať položenú kde len chcete. A samozrejme, vďaka jednoliatemu povrchu vám na nej budú fungovať všetky myšy.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára