streda 7. júna 2017

LED pohár

Rozmýšľali ste už niekedy nad tým ako si spríjemniť čítanie, no bolo to j zaujímavé, nezvyčajné a atypické? Skrátka niečo, čím by ste si spravili WAU efekt.

Ja som takúto vychytávku našla,a hoc nejde o knižnu vecičku, určite ju ocení každý milovník kníh, ktorý sa od nich nevie odtrhnúť. Vždy, keď sa ku mne dostane nová kniha, neodchádzam od nej dovtedy, dokým ju celú nedočítam. Teda, niekedy sa mi dokonca stane, že sa pozriem na hodinky a 5-6 hodín presedených za knihou. A aby som jedla či pila? To určite nehrozí. To by som sa musela od tej knihy postaviť, čo určite nechcem.

A tak som si dopriala LED pohár na ľubovoľný nápoj. Ak vás zaujíma, ako vlastne funguje. Je to veľmi jednoduché. Pohár vyzerá ako obyčajný, trocha luxusná "sklenice" na pitie, osobne sa mi hodí napríklad na alkohol. Na prvý pohľad úplne obyčajný. Dokonca aj keď doň nalejete nápoj, vôbec nič sa s ním nestane, a pohár ostane stále bez svetla. Na spodnej strane pohára, resp. stopky však nájdete spínač. Keď ho stlačíte, pohár začne svietiť. Na výber máte množstvo rozličných farieb a ich farebných kombinácií. Ako prvé farby sú modrá, tyrkysová, červená,... Ďalej nasleduju farebné kombinácie nakoľko svetlo je na 3 malé žiarovky. A tak môžete vyskúšať aj farebnú kombináciu ako napríklad zelená s modrou. A ako posledná možnosť je zapnúť si automatické menenie farieb. Za mňa je táto farba funkcia však veľmi rušivá, najmä z toho dôvodu, že sa farby veľmi rýchlo menia. No niekomu práve tento štýl môže vyhovovať. Čo sa týka farieb, podľa mňa je tento pohár perfektný na večernú romantiku či oslavu nového roka.

Veľkou zaujímavosťou je, že sa skladá z dvoch častí. Prvá je stopka na pohár v ktorej je LED svetlo a druhá je samotná nádoba na nápoj.
LED svetlo vypnuté

Jedinou nevýhodou podľa môjho názoru je samotný fakt, že ide o materiál "pryskyřicu", neviem ako sa to povie po slovensky, no príde mi to ako tie poháre pre deti. Že to je akoby umelá hmota, ktorá vyzerá ako sklo.  Aj na váhu je ľahký. V každom prípade je inak veľmi pekný, zaujímavý a dokonca by som povedala, že na také väčšie párty aj ideálny, pretože tento materiál sa oveľa ťažšie rozbije ako nejaké sklo.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára