štvrtok 28. januára 2016

Zákon smečky 3

Tentokrát som si pre vás pripravila už tretí diel série Zákon smečky s názvom Temnota padá.

Obálka titulu Zákon smečky (3) - Temnota padá

Výzor
Kniha má naozaj veľmi peknú obálku. Trocha mi však vadí, že je na môj vkus príliš tmavá.

Obsah (v češtine)
Třetí pokračování zvířecí ságy o statečné smečce psů, z níž každý člen je jiné rasy, jiné povahy, přesto jsou svázáni společným poutem přátelství. Divocí a vodítkoví psi přežili útok nepřítele a jejich jedinou šancí je se sjednotit. Vůdce divokých psů Alfa souhlasil, aby se k jeho smečce připojila Bella a vodítkoví psi, ale Štístka ze společenství vyhnal. Samotář Štístko by měl být rád, že znovu získal svobodu, ale zrádný nový svět je pro osamoceného psa příliš nebezpečný…

Osobná skúsenosť
Opäť sa človek ocitá v nádhernom príbehu o psoch.
Tentokrát sa človek ocitá medzi dvoma psími klanmi (vodíkových psov a divokých psov), pričom každý pes je inej rasy, má inú povahu, iné správanie a charakteristické vlastnosti. Tieto dve nepriateľské svorky sa tentokrát rozhodli spojiť, aby porazili ich ešte väčšieho nepriateľa.

Veľmi ma oslovila táto myšlienka spojenia dvoch nepriateľských klanov, pretože učí deti súdržnosti. Zároveň im ukazuje, ako sa môže z nepriateľa stať priateľ, len stačí chcieť. Stačí človeka spoznať a možno si napokon spolu sadnú, aj keď sa niekedy nevedeli vystáť.

Presne takto isto som to mala aj ja s mojou najlepšou kamarátkou. Zo začiatku sme sa veľmi nemali radi, no keď sme sa bližšie spoznali, veľmi sme si sadli a už viac ako 13rokov sme najlepšie kamarátky. Takže ma tento príbeh oslovil aj kvôli tomuto.

Popasovanie sa Štístka s nepriaznivou situáciou je taktiež veľmi zaujímavé. Ukazuje človeku, že sa nikdy nemá vzdávať aj napriek nepriaznivým okolnostiam. Množstvo zaujímavých a neočakávaných situácií, ktoré sa mu na ceste stanú sú naozaj veľmi napínavé.

Záver tejto knihy ma taktiež veľmi oslovil a určite poteší každého človeka. Predsa každý pekný príbeh – a hlavne ak je určený aj pre deti, musí končiť dobre.

Táto kniha je naozaj veľmi pekné a úžasné čítanie tak pre deti, ako aj dospelých.

Hodnotenie
Kniha sa mi veľmi páči. Oslovila ma všeobecná myšlienka hlavných hrdinov ale aj to, že sa musia spojiť dve nepriateľské skupiny. Moje hodnotenie je 9/10

Týmto by som sa veľmi pekne chcela poďakovať kníhkupectvu preskoly.sk, ktoré mi túto knihu poskytlo ako recenzný výtlačok. V prípade, že vás kniha oslovila, nájdete ju TU.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára