piatok 27. novembra 2015

Pletený medvedíci

Kto by nemal rád zvieratká? Ja určite patrím k tým ľuďom, ktorý ich milujú aspoň tak, ako ľudí. A teda niet sa čo diviť, že ešte stále milujem plyšákov a hračky s tematikou zvieratka. Práve preto som sa rozhodla siahnuť po jednej takejto knihe, vďaka ktorej budem mať možnosť vytvoriť si takéto zvieratko, takéhoto macka aj ja doma.


Obsah (v češtine)
Medvídci a spousta oblečků i módních doplňků do medvědího šatníku
Celá knížka roztomilých měkoučkých medvědů, které ocení nejen děti. Jak dokazuje autorka Rachel Borellová, hračky nemusejí být jen plyšové. V téhle knize najdete deset návodů na výrobu pletených medvídků.
A aby jim náhodou něco nechybělo, upleťte jim rovnou celý šatník a výbavičku. Kloboučky, svetříky, šály, čepičky... zkrátka všechno, co takový medvídek může potřebovat. Podrobné návody a ilustrační fotografie pomohou s výrobou i méně zdatným pletařkám či pletařům.

Osobná skúsenosť
V knihe človek nájde toho naozaj veľa. Od rôznych zimných oblečení pre medvedíka, cez čiapky, klobúky, šále,... Samozrejme ale nesmie chýbať ani samotná výroba macka, bez ktorej by nám toto oblečenie bolo naozaj nanič.

V tejto knihe sa mi naozaj veľmi páči, že je ukázané väčšie množstvo spôsobov, ako si vyrobiť takéhoto macka. Napr. Macko s očkami ďalej od seba poprípade bližšie k sebe, s menším či väčším nosom, väčšou či menšou hlavou. Skrátka nám vopred ukáže, ako postupovať, ak chceme určitého macka poprípade ako bude vyzerať, ak dáme mackovi napr. oči ďalej od seba.

Veľmi sa mi na tejto knihe páči aj samotný fakt, že je pekne a hlavne podrobne písaný každý krok, ako si vyrobiť takéto oblečenie či zvieratko. Samozrejme v tomto prípade nemôže chýbať ani nejaký zoznam potrebného materiálu.

Ak je človek aspoň trocha zdatný v pletení, určite si dokáže spraviť takéhoto macka, poprípade mu urobíte nejaké veľmi pekné oblečenie. A nezabudnite, čím viackrát to človek vyskúša, tým lepšie mu to pôjde. Teda, ak sa to na prvýkrát nepodarí, nezúfaj. Druhýkrát ti to pôjde určite lepšie

Hodnotenie
Kniha ma naozaj oslovila. Ja osobne mám veľmi rada mackov, avšak na môj vkus tam bolo príliš veľa oblečenia a málo písané o samotných mackoch. Preto je moje hodnotenie:


Týmto by som veľmi pekne chcela poďakovať nakladateľstvu metafora.cz, ktoré mi knihu poskytlo ako recenzný výtlačok. V prípade, že vás kniha oslovila, nájdete ju TU.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára