pondelok 29. mája 2017

Marvel od bodky k bodke

Aj vy túžite po antistresových omaľovávankách no neviete nájsť to pravé orechové? Čo takto vyskúšať spájať a potom vyfarbovať vašich obľúbených Marvel hrdinov


Osobne mám veľmi rada takéto spájačky. Už od detstva si pamätám, že mi mamina na cesty kupovala časopisy pre deti, kde boli rôzne detské hádanky a napokoj aj tieto bodové spájačky. Keď však mamina prišla na to, že najčastejšie iba spájam tieto veci, potom mi začala kupovať hádanky, omaľovánky a rôzne detské publikácie, ktoré boli posiate najmä "od bodky k bodke". 

Musím teda povedať, že toto spájanie je pre mňa náhľad do starých detských časov, a také znovu spomenutie si na to, aké to bolo pekné, aký som mala bezstarostný život a ako ma to veľmi bavilo. Pravdou však je, že ešte stále ma to baví. 

Hrdinovia a teda najmä Marveláci patria k mojim obľúbeným. Kto by nemal rád Spidermana, Wolverine, Iron Mana, Thora či veľa ďalších? Veľkou výhodou tejto knihy je to, že už zo samotného popisu knihy budete vedieť, čo všetko tam nájdete. Na druhej strane však pri pohľade na bodky zrejme nebudete vedieť identifikovať o koho ide, pokým si všetky body nespojíte. Navyše budete poznať iba samotné zloženie postáv, no to, o aký obrázok ide nebudete vedieť do posledného konca. 

Veľkou výhodou je aj samotná perforácia stránok. Teda ich bez problémov môžete odtrhnúť a vymaľovať si. Ja som síce zástancom, že keď ide o knihu, mala by ostať v celku, no na druhú stranu ak by si malé deti chceli tieto obrázky vystaviť, poprípade ich niekomu darovať, rozhodne je to ideálna voľba. Navyše je čísiel nespočetne veľa, a tak sa pri tom naučia aj počítať. 

Ďalšou pomerne veľkou výhodou je aj farebné rozlíšenie čiar a čísel. Teda v prípade, že ide napríklad o 2 kruhy, nebudú spojené, no jeden kruh bude číselne vyznačený inou farbou, a ten druhý inou. Dá sa preto povedať, že celkové kreslenie je robené na viacero čiar. Samotná farba čísel však neoznačuje to, akou farbou máte čísla spájať.

Pri spojovaní čísel sa naozaj zabavíte. No tým to nekončí. Následne si budete môcť obrázok vyfarbiť, a pochváliť sa svojim dielom. Navyše sú obrázky veľmi pekne spracované, a samotný výsledok vás určite nesklame. Najmä potom, čo ide o hodinovú prácu, kým všetky bodky spojíte. 

Osobne je pre mňa ale trocha sklamaním, že je v celej knihe iba 20 spojovačiek, čo sa mi za cenu zdá byť pomerne veľa. Na druhej strane sa pri tom človek naozaj zabaví a hlavne ich ocenia chlapci, ktorí milujú tieto postavičky. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára