utorok 15. decembra 2015

Osuška z mikrovlákna

Osušiek nikdy nie je dosť. Či už je leto a môžeme si na ňu lahnúť na pláž, alebo je zima a chceme ju niekomu darovať ako vianočný darček alebo ich potrebujeme pre vlastnú potrebu (pričom každý člen rodiny má svoju vlastnú). Preto som sa aj ja rozhodla tentokrát siahnuť po jednej osuške.

Vlastnosti: 
Materiál: Mikrovlákno
Farba: Viacero možností (v ponuke až 8)
Rozmery: 80 x 140 cm
Balenie obsahuje jednu osušku

Ako už samotné vlastnosti hovoria, ide o osušku s rozmermi 80 x 140 cm (cca o 10cm kratšia ako normálne osušky), ktorú je možné kúpiť vo viacerých farbách a to konkrátne v modrej farbe, svetlo hnedej, tmavo hnedej, zelenej, ružovej, fialovej, červenej a bielej.

Ja osobne som sa nevedela rozhodnúť. Vedela som, že bielu nechcem. lebo bude takmer okamžite špinavá. Hnedú farbu zároveň nemám veľmi v láske.  Tým pádom mi hneď vypadli 3 farby a ostali ďalších 5. Táto ružová farba sa mi veľmi páčila, avšak neviem si seba predstaviť s ružovou farbou, takže tú som tiež zamietla. Fialová farba je tiež veľmi pekná, ale nie pre mňa. Červená sa mi veľmi páčila, avšak keď už mám niečo kupovať, tak nech sa to hodí aspoň do kúpeľne alebo na záhradu. A tu nastala veľká dilema, moje dve obľúbené farby. Zelená a modrá. Napokon som sa rozhodla pre zelenú, keďže na záhrade ešte nemám osušku a je ju tam treba :)

Výhody
Osuška má príjemný materiál, ktorý je vhodný tak na záhradu ako aj do domu. Zároveň je možné vybrať si z viacerých farieb. Veľmi pohodlne sa na nej čítajú knižky.

Nevýhody
Osuška je o 10cm menšia ako je bežný rozmer.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára